Veelgestelde vragen


Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe log ik nu in?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten:

Stap 1: Klik op ‘Wachtwoord vergeten/wijzigen’ onder het inlogscherm.

Stap 2: Vul uw gebruikersnaam in. In de meeste gevallen is dit uw e-mailadres.

Stap 3: Klik op de button ‘Wijzig wachtwoord’.

Stap 4: U ontvangt een tijdelijk wachtwoord en een link in uw mail. Onthoud dit tijdelijke wachtwoord en klik op de link.

Stap 5: Voer het tijdelijke wachtwoord in en daarna twee keer uw gewenste wachtwoord.

Stap 6: Klik op ‘opslaan’.

U bent direct ingelogd en een volgende keer kunt u met uw nieuwe wachtwoord inloggen.

Let op: het e-mailbericht met de link om uw wachtwoord te veranderen kan in uw ‘ongewenste post’ terechtkomen. Controleer deze map als u niet direct een e-mailbericht ontvangt.


Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Een geplaatste bestelling wijzigen in onze webshop is mogelijk in het overzicht van uw bestellingen. Wij leggen u hier in vijf stappen uit hoe u dit kunt doen.


Ik heb vragen over mijn factuur, bij wie kan ik terecht?

Vragen over uw factuur kunt u online stellen via het contactformulier. Wilt u uitleg hebben over welke onderdelen u op een factuur kunt tegenkomen, bekijk dan de categorie 'Facturen' .


Mijn levering is onjuist, hoe kan dit?

Het kan voorkomen dat de levering die u van ons ontvangt niet juist is. Lees op ze klantenservicepagina wat de oorzaken kunnen zijn en hoe u het beste kunt handelen.


Hoe kan ik online retouren aanbieden?

U kunt uw retouren online bij ons aanmelden. Raadpleeg hiervoor de categorie ���Retourneren��� op de klantenservicepagina.


Waar blijft mijn bestelling?

Indien uw aflevertijd verstreken is en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op via ons contactformulier of bel met uw afdeling Customer Service .


Wat betekenen de meldingen op mijn pakbon?

Bij iedere levering wordt op een aparte pakbon de status van de overige artikelen uit uw bestelling vermeld, de uitleg vindt u op onze pagina ' Onjuiste levering '.

Als u exact wilt weten wanneer uw overige artikelen uit de bestelling geleverd worden, neem dan contact op met uw afdeling Customer Service .


Hoe kan het dat ik geen prijzen zie in mijn bestelgeschiedenis?

Onze webshop toont u de huidige prijzen bij elk artikel. Wij zijn niet in staat om de factuurprijzen te tonen, vandaar dat de prijzen niet in de bestelgeschiedenis staan.


Ik wil de prijs van een artikel weten. Is dat mogelijk?

Om online prijzen te kunnen prijzen bekijken dient u een account aan te maken.

Meld u direct aan